Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Προσκλητήριο Βάφτισης

Καλησπέρα!!! Με αφορμή την βάφτιση του γιου μου θα σας δείξω για αρχή το προσκλητήριο και σε κάποιες άλλες αναρτήσεις τα υπόλοιπα που έφτιαξα για εκείνη την ημέρα!
Η βάφτιση έγινε στις 23/06/2013 και το όνομα αυτού Ηλίας!
Οπότε το θέμα μας ήταν ο Ήλιος!
Αρχικά με τη βοήθεια μίας φίλης μου δημιουργήσαμε στο photoshop το σχέδιο σχετικό με το θέμα της βάφτισης  και γράψαμε και ένα ποιηματάκι που προϊδεάζει ποιο θα είναι το όνομα του παιδιού!




Ο ήλιος με τις ακτίνες του
υφαίνει το όνομα μου,
και μου χαρίζει ευχές
για κάθε πέταγμα μου.
Μαζί με τούτες τις ευχές,
θέλω και τις δικές σας,
αγνές και αληθινές
μέσα από τις καρδιές σας!




Στην συνέχεια έγινε η εκτύπωση της πρόσκλησης σε αυτοκόλλητο χαρτί και το κόλλησα σε έναν ήλιο που είχα φτιάξει από αφρώδες χαρτί 









Στην πάνω  φωτογραφία το βλέπεται ανοιχτό και στην δίπλα όπως την έδωσα στους καλεσμένους.






25 σχόλια:

  1. Πολύ πρωτότυπο!!! Να σας ζήσει ο Ηλίας! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφο!!! Χαρούμενο σχέδιο, έντονα χρώματα και το "κλείσιμο" πρωτότυπο.Να σας ζήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σόφη μου πάρα πολύ όμορφο, πρωτότυπο, με φανταστικό σχέδιο!
    Να λάμπει πάντα ο Ηλίας σου σαν λαμπερός ήλιος!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη ιδέα για προσκλητήριο, μπράβο είμαι σίγουρη ότι και τα υπόλοιπα θα είναι εξίσου υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πρωτότυπη ιδέα για προσκλητήριο και άψογο το αποτέλεσμα! Μπράβο! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Τουλάχιστον ο κόπος μου δικαιώθηκε και άρεσε πραγματικά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο και πρωτότυπο, Σόφη! Να σας ζήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό είναι ένα αριστούργημα!!!
    Πες μας που βρήκες το αφρώδες υλικό...
    Πες μας λεπτομέρειες για το υπέροχο προσκλητήριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φλώρα μου! Με ταλαιπώρησε πολύ διότι στην αρχή το είχα φτιάξει με τσόχα(σκληρή) αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν τόσο καλό.
      Είχα κολλήσει να κάνω έναν ήλιο και δεν έβρισκα ένα υλικό εύκαμπτο που με το άνοιγμα να γίνεται ήλιος... Έτσι μια μέρα πήγα και σε ένα βιβλιοπωλείο και με βοήθησε μια κυρία προτείνοντάς μου αυτό το υλικό.. Είχε ένα δείγμα, είδα ότι μου έκανε και έγινε η παραγγελία... Αφρώδες χαρτί λέγεται και έχει μεγάλη ποικιλία χρωμάτων...

      Διαγραφή
  8. Σοφη να σας ζησει ο μικρουλης σας , τα εφτιαξες ολα υπεροχα , το προσκλητηριο διπλωνει πολυ εξυπνα και ειναι διαφορετικο απο οσα εχω δει, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και πραγματικά χαίρομαι που σου άρεσε και το βρήκες κάτι διαφορετικό! Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο! Να ζήσει ο μικρός σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο! Να ζήσει ο μικρός σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο!!! Να σας ζήσει ο μικρούλης σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο καί πολύ πρωτότυπο Σοφία μου!!!Νά σάς ζήση ο μικρούλης!!!
    Καλό μήνα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimi μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Καλό μήνα εύχομαι και σε σένα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Πράγματι είναι πάρα πολύ ωραίο και πρωτότυπο,δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο!!
    Να σας ζήσει το αγοράκι σας,ο "ήλιος" σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή