Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Βραχιόλι

Με αφορμή την γιορτή μιας φίλης μου, έφτιαξα ένα βραχιόλι σήμερα!!!
Τα υλικά που χρησιμοποίησα ήταν:
  • 6 Μεταλλικούς κρίκους (για βάρος)
  • 11 πέρλες σε 3 διαφορετικά μεγέθη
  • πετονιά
  • 1 κούμπωμα
  • άσπρη κλωστή


  1. Ξεκίνησα με το να πλέξω με το βελονάκι μου όλους τους κρίκους.
  2. Ένωσα με μια απλή άσπρη κλωστή κάποιους κρίκους μεταξύ τους έτσι ώστε να είναι πιο σταθερό στο χέρι.
  3. Μέσα σε πετονιά πέρασα και από τις 2 μεριές πέρλες.
  4. Στο τελείωμα έβαλα κούμπωμα.
Εύχομαι χρόνια πολλά και ευτυχισμένα με υγεία και ευημερία φιλενάδα!


42 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο. Να το χαρεί η φίλη σου Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και με χαροποίησε γιατί πραγματικά της άρεσε...

      Διαγραφή
  2. Σόφη,είναι super!!!!!!!!!!Με γειες σε όποια το αποκτήσει!!!Φιλί κτμτρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σόφη τι να πω!!!!! Εγώ έχω το όνομα κι εσύ έχεις τη χάρη!!!!!!! Υποκλίνομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!!! Μόλις έγινα και μέλος σου!!! Καλή αρχή!

      Διαγραφή
  4. Τι φέρνει ο νους και τι πραγματοποιούν τα χέρια!!!
    Μπράβο για το νου και τα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!! Έτσι ακριβώς ότι κατεβάζει ο νους το φτιάχνω και ευτυχώς πιάνουν λίγο και τα χέρια!

      Διαγραφή
  5. Σόφη μου πολύ μου αρέσουν οι πλεγμένοι κρίκοι , να το χαρεί η φιλεναδούλα σου .
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω χαρα που θα παρει η φιλη σου!!!!Ειναι πανεμορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πραγματικά της άρεσε γιατί δύσκολα πιάνεις τα γούστα του άλλου!!! Αυτό ήταν καθαρά φτιαγμένο για αυτήν!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και χαίρομαι που σου άρεσε... Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
    2. Πάντως το δωράκι σε Ελισσάβετ θα πήγαινε! Χρόνια πολλά αν και εσύ γιόρταζες! Δεν ήξερα ότι το όνομα σου είναι Έλλη! Φιλιά

      Διαγραφή
  8. θα συμφωνησω με την ελλη ανωθεν!!!ειναι πολυ πρωτοτυπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!! Χαίρομαι που σου άρεσε! Καλή μέρα να έχεις!

      Διαγραφή
  9. Glad for visiting! You have a very beautiful and you blog! Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Σόφη, καλώς σε βρίσκω.
    Κάνεις εξαιρετική δουλειά. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σόφη πραγματικά είχες έμπνευση και έφτιαξες ένα καταπληκτικό βραχιόλι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο το βραχιολάκι σου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πανέμορφο!!! Η φίλη σου θα χάρηκε πολύ! Καλό Σ/Κ και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΣΟΥ ΣΟΦΗ ΜΟΥ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά. Ενα βραβειάκι σε περιμένει στο σπιτάκι μου. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο το βραχιολάκι!!
    Χρόνια πολλά και καλά. Πέρνα κι απο μένα για ένα βραβειάκι
    χαρισμένι με αγάπη,
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει και σε ευχαριστώ για το βραβειάκι! Θα τα λέμε συχνά! Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. αχου!κι εγω για βραβειο επεστρεψα, κοπιασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα... Κινήθηκε πολύ το βραβειάκι αυτό... Καλοδεχούμενο φυσικά είναι... Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  18. Σόφη καλησπέρα και Χρόνια πολλά, πολύ όμορφο το βραχιολάκι σου και γενικά όλα τα πλεκτά που φτιάχνεις και εμένα μου αρέσει πολύ να πλέκω με χαλαρώνει.....μου έδωσες ωραία ιδέα θα προσπαθήσω να το φτιάξω ή μάλλον ελπίζω να το καταφέρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... Θα περιμένω να μου πεις αποτελέσματα, σίγουρα θα τα καταφέρεις... Φιλιά

      Διαγραφή
  19. POSO TELEIO VRAXIOOOOOOOOOLI!!!
    TO AGAPO!!
    makari na borousa na to kano kai go!!!!!!
    xxx Marianna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!! Αν το προσπαθήσεις, θα χαρώ να σε βοηθήσω!!!

      Διαγραφή
  20. Πολύ μου άρεσε αυτό το βραχιολάκι αν και δεν τα κατάφερα εγώ να το φτιάξω... :P Περιμένουμε και άλλες δημιουργίες σου Σόφη!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σιγά σιγά και ότι θες με ρωτάς.... Λίγο ο χρόνος μου είναι περιορισμένος αλλά συντόμως όλο και κάτι θα ανεβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή