Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός

Οι γιορτές πλησιάζουν και όλοι βλέπω έχετε αρχίσει τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές, οπότε θα σας είναι εύκολο να λάβετε μέρος στον Χριστουγεννιάτικο Διαγωνισμό που κάνω για να γιορτάσω τα 100 μέλη μου.
Ναι φίλοι μου, γίνατε 100!!!!!!!!!!!!
Μπορείτε να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό μου, αρκεί να φτιάξετε μια Χριστουγεννιάτικη κατασκευή και να την αναρτήσετε στο Blog σας. Ύστερα να μου αφήστε ένα μήνυμα σε αυτήν εδώ την ανάρτηση για να περάσω να το πάρω.

Για να λάβετε μέρος πρέπει:
           1. Να είστε μέλος ή να γίνετε  τώρα 
           2. Να βάλετε το banner-ακι στο blog σας
           3. Να στείλετε την συμμετοχή σας  μέχρι 15/12/2013


Το banner είναι ευγενική χορηγία της Λίνας


Στις 16/12 θα κάνω κλήρωση και ο τυχερός θα κερδίσει ένα δωράκι από εμένα για εσάς...
Περιμένω τις συμμετοχές σας!
Έχω αρχίσει και εγώ τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές και μία από αυτές είναι αυτό το Χριστουγεννιάτικο στεφάνι.

Και με αυτή την κατασκευή συμμετέχω και εγώ στον διαγωνισμό που κάνει το blog stars and icicles.

                                                                                                          


Πάμε να δούμε σιγά σιγά τις συμμετοχές.........

1. Το Δελφινάκι κάνει ενεργή την συμμετοχή της με δύο υπέροχες ζωγραφιές!















2. Η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα έχει ξεκινήσει και μας το επιβεβαιώνει το blog της Craftland με αυτό το υπέροχο ημερολόγιο!


3. Το blog Στα Μονοπάτια της Φαντασίας μου συμμετέχει με αυτά τα Χριστουγεννιάτικα αστεράκια από χειροποίητη ζύμη!



4. Η Μαίρη με το blog Μerry Μary Stories συμμετέχει με αυτά τα όμορφα πλεχτά αστεράκια και καλτσάκια...



5. Η Χριστίνα με το blog neraidodimiourgies μας λιγουρεύει με μια Χριστουγεννιάτικη Ζαχαρωτομηχανή του Άι Βασίλη!


6. Η συνονόματη Σοφία με το blog heaven creations μας έχει δημιουργήσει υπέροχα γουράκια!!!




















7. Έβδομη συμμετοχή είναι της Μαριάννας με το blog l' Atelier de Marie-Anne όπου με ένα θαλασσόξυλο μας δημιούργησε αυτά τα όμορφα στολίδια για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο!















8. Επόμενη δημιουργία είναι: Οι "γκαβανούζες" όπως μας τις αποκαλεί η Βίκυ από το blog podilatisa οι οποίες είναι μεγάλες κουδούνες που τις έχει μετατρέψει σε υπέροχα γούρια με την ευχή ο θόρυβος τους να ξορκίζει το κακό και να φέρνει αισιόδοξα μηνύματα!







9. Η Νικόλ από το blog ΧειροΠοιήματα της Νικόλ λαμβάνει μέρος με αυτά τα όμορφα γουράκια!!!





10. Η Α' Δημοτικού ενός σχολείου της Ρόδου μας στέλνει την συμμετοχή της μέσα από την δασκάλα τους Σεβαστή-Ειρήνη.
Είναι ένας υπέροχος Άι Βασίλης σε μικρή ηλικία κρεμασμένος σε μια πόρτα για να καλημερίζει τα παιδάκια κάθε πρωί!




11. Η Αναστασία με το blog Χειροποίητες Δημιουργίες συμμετέχει με αυτά τα Χριστουγεννιάτικα Στολίδια φτιαγμένα από φύλλα φελλού!




12. Οι δύο Ευγενίες καλλιτέχνισαν και έκαναν τα πρώτα τους βήματα με το να κατασκευάσουν αυτόν τον υπέροχο καθρέφτη!!!











13. Η Κάτια από το blog stars and icicles η οποία φιλοξενεί και η ίδια Χριστουγεννιάτικους Διαγωνισμούς συμμετέχει με ένα υπέροχο στεφανάκι από κουμπιά!









14. Η Μαρία με το blog swanocean συμμετέχει με ένα υπέροχο Χριστουγεννιάτικο δεντράκι από τσόχα!










15. Η Ειρήνη με το blog nienekes paradijsje συμμετέχει με δύο Χριστουγεννιάτικα βοτσαλάκια ζωγραφισμένα στο χέρι!







16. Η Ρούλα με το blog Σμαραγδένια συμμετέχει με αυτό τον υπέροχο Χριστουγεννιάτικο στολισμό!







17. Το blog Μάθε το γάμο και τη βάφτιση συμμετέχει με ένα ξύλινο Χριστουγεννιάτικο καδράκι!








18. Το blog A & E συμμετέχει με Χριστουγεννιάτικα Στολίδια!








19. Η Τέτα με το blog Θαλασσόξυλα και άλλα δημιούργησε Χριστουγεννιάτικα δέντρα από Θαλασσόξυλα καθώς επίσης στόλισε την εξώπορτα της με ένα στεφάνι και μια σκάλα από ξύλα που ξέβρασε η θάλασσα!








20. Το blog Ονειροτέχνημα - Αφροδίτη συμμετέχει με ένα υπέροχο γουράκι!











21. Η Άννα με το blog Χειροδημιουργίες συμμετέχει με αυτά τα όμορφα πλεκτά στολίδια!

 











22. Η Λίνα με το blog Χωρίς Ειρμό συμμετέχει με έναν υπέροχο Άι-Βασίλη πλεκτός με το βελονάκι!











23. Η Σοφία με το blog Αργία μήτηρ πάσης κακίας συμμετέχει με ένα υπεροχο γουράκι!











24. Η Φένια με το blog Λίγο απ' όλα τα γούστα συμμετέχει με τον
Άγιο Βασίλη-Πινέλο!







25. Η Μαριάννα με το blog Onirokosmos συμμετέχει με ένα γραμματοκιβώτιο Άγιος Βασίλης!












26. Η Ανθή με το blog Είναι ιδέα συμμετέχει με μια snow globe!









27. Η Ρένα με το blog Δια Χειρός συμμετέχει με τα όμορφα Χριστουγεννιάτικα δεντράκια της και με ένα φωταγωγημένο χιονάνθρωπο!










28. Η Μαρία Έλενα με το blog Μαρία Έλενα Δημιουργίες συμμετέχει με δύο υπέροχα ανθρωπάκια από κουκουνάρια!
















Λίγες ώρες απομένουν για την κλήρωση, προλαβαίνετε να συμμετέχετε με κάποια δημιουργία σας!!!!
Τικ-τακ

98 σχόλια:

  1. Σόφη μου, θα αρχίσω να φτιάχνω κάτι αμέσως! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ....ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ 100 ΜΕΛΗ. ΩΡΑΙΑ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΛΙΝΑΣ... ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ..ΑΓΑΠΩ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ..ΟΜΩΣ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΝΑ ΕΜΑΙΛ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΚΑΤΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την συμμετοχή σου Δελφινάκι!

      Διαγραφή
    2. Πω πω...τι έκπληξη με περίμενε; Μπήκα να δω την απάντηση και βλέπω τις ζωγραφιές μου... Ευχαριστώ που τις δέκτηκες αυτές που ήδη συμμετείχαν αλλού..Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σου
      θα περιμένω με χαρά τη καρτούλα σου :)
      http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/10/stars-and-icicles-heaven-creations.html
      ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ STAR AND ICICLES

      Διαγραφή
    3. Να είσαι καλά Δελφινάκι! Ήταν χαρά μου! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
    4. Σε ευχαριστώ που με έβαλες στις δραστηριότητες της Blogoγειτονιάς μας!

      Διαγραφή
    5. Παρακαλώ..Να σαι καλά. Καλό βραδυ

      Διαγραφή
  3. Και εγώ και εγώ μέσα είμαι , όμορφη η ιδέα του μπανερίου της Λίνας
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ περιμένω να μου στείλεις κάτι Χριστουγεννιάτικο!!! Η Λίνα δημιούργησε για άλλη μια φορά! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. ΣΟΦΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ! ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΜΠΑΝΕΡΑΚΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει που υπάρχει ενθουσιασμός στην ατμόσφαιρα!!! Περιμένω Φένια μου οπωσδήποτε την συμμετοχή σου! Φιλιά

      Διαγραφή
    2. ΣΟΦΗ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΝ ΘΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ -ΠΙΝΕΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΟΥ....ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΑ....ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ...ΦΙΛΑΚΙΑ

      Διαγραφή
    3. Οκ Φένια μου!!! Είναι υπέροχο αυτό που μου έστειλες! Φιλιά

      Διαγραφή
  5. πολυ ομορφη η ιδέα σου Σοφη μου θα την αναρτησω και στο πανηγυρι μας για να έρθουν πολλοι πολλοι φίλοι !!!!!!!! σε φιλω και προσπαθω να κατεβασω νεες ιδέες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία, Σοφάκι!
    Θα σας καμαρώνω μιας κι εγώ δεν προλαβαίνω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κορινάκι! Θα επιμείνω μόνο στο να συμμετέχεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. κάτι εχω στο μυαλό να φτιάξω.Δηλαδή θα το εφτιαχνα ετσι και αλλιώς για να διακοσμήσω το σπίτι μου. Οπότε θα συμμετέχω με αυτές.... χιχιχι δεν λεω παραπάνω... θα δεις- θα δεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επέστρεψα για να πάρω μπανεράκι να το βάλλω νεραιδοσπιτάκι....
      φιλιάααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ που το νεραιδοσπιτάκι σου φιλοξενεί το banneraki μου!
      Μπορώ να σου πω ότι με έχεις κάνει να ανυπομονώ να δω την συμμετοχή σου!
      Φιλιά και περιμένω νεότερα!

      Διαγραφή
  8. Καλησπερα !!εμαθαγια τον διαγωνισμο σου απο το stars and icicles και ηρθα!!! εγω θα συμμετεχω με αυτην την κατασκευη από τσόχα!!http://craftlandgr.blogspot.gr/2013/11/red-christmas-calendar.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα Σόφη.. μελος σου έγινα το μπανερακι θα το βαλω.. αν προλάβω θα κανω κατι και εγώ..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στο blogoσπιτάκι μου! Θα περιμένω την συμμετοχή σου! Φιλάκια και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  10. Και εγώ παρούσα στον Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό σου.... υπέροχη η ιδέα σου!!!!!!!!!! Σε λίγες μέρες σου στέλνω και την κατασκευή μου!!!!! Φιλιά Καλημέρας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρίσκω κι εγώ Σόφη!!! Μόλις έγινα η 102η αναγνώστριά σου!!! Πάω να αναρτήσω το μπανεράκι σου και θα σου στείλω σύντομα κάτι για τον διαγωνισμό σου.
    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σοφη μου τι ωραια διαγωνισμος χριστουγεννιατικος! Παιρνω μερος κι εγω με την αναρτηση μου -Τα αστερια λαμπουν απο πανω μας -http://merrymarystories.blogspot.gr/2013/11/blog-post_23.html Βαζω και το μπανερακι σου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου! Είναι τέλεια! Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  13. http://neraidodimiourgies37.blogspot.gr/2013/11/blog-post_29.html#comment-form
    Σοφάκι μου έτοιμη η συμμετοχή μου. Σε περιμένει να την πάρεις. Αν δεν μπορείς να αντιγράψεις τις φωτογραφίες στειλε μου μαιλ να στις στείλω... πολλά γλυκά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την συμμετοχή σου! Υπέροχη η ιδέα σου! Φιλιά

      Διαγραφή
  14. 116η !!!!
    οοοο! να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σοΥ!!!
    Καλως σε βρηκα!!!
    http://heaven-sofia.blogspot.com/2013/11/2014.html
    Ορίστε και η συμμετοχη μου στο διαγωνισμό σου...καλη επιτυχια σ αυτο!!!
    φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΣΟΦΗ,ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!
    ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ,ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΟΥ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να συμμετέχεις και σίγουρα θα έχεις νέα και από μένα όταν με το καλό κάνεις και εσύ τον διαγωνισμό! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Σόφη μου μολις τελειωσε η Β κληρωση του χριστουγεννιατικου πανηγυριου , στειλε μου σε παρακαλω την διευθυνση σου στο katitimou@gmail.com για το αναμνηστικο δωρακι σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Δεν ήξερα ότι υπήρχε αναμνηστικό δωράκι!
      Τέλειααα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Σοφάκι, αυτή είναι η συμμετοχή μου στον διαγωνισμό σου!!!
    http://latelierdemarieanne.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html
    Καλό μήνα σου εύχομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σόφη μου έτοιμη η συμμετοχή μου στον διαγωνισμό σου!!!! Μπορείς να περάσεις να την πάρεις!!!! Καλό μήνα γεμάτο χαρά!!!!!!!!
    http://podilatisa.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα, καλώς σε βρήκα!
    Με χαρά θα λάβω και εγώ στον διαγωνισμό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες! Θα χαρώ πολύ! Περιμένω την συμμετοχή σου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Ωραίος γιορτινός διαγωνισμός.. Εννοείται οτι κάτι θα φτιάξω κι εγώ.Προς το παρόν παίρνω το μπανεράκι. Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν σκεφτώ κάτι και προλάβω μπορεί να φτιάξω κι εγώ κάτι απλό...
    Καλό μήνα να έχεις...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σόφη μου έχω γούρια για το διαγωνισμό http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr/
    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελπίζουμε να αρέσει σε όλους σας και το δικό μας έργο από τα παιδιά της Α' Δημοτικού ενός σχολείου της Ρόδου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι υπέροχο γιατί είναι από χεράκια μικρών παιδιών!

      Διαγραφή
    2. Ναι Σοφία μου! Μάλιστα ιδιαίτερα με βοήθησε μια μικρή μου με αυτισμό στο να τον ολοκληρώσουμε! Σε ευχαριστούμε πολύ!

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα Σόφη. Μπορείς να περάσεις να πάρεις και την δική μου συμμετοχή.. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλησπερα!
    καλως σε βρηκα!
    σε βρηκα με πολυ χαρα!
    πολυ ομορφη η σκεψη του διαγωνισμου!
    καλη επιτυχια ευχομαι σε οσους συμμετασχουν!

    φιλακια πολλα! ομορφο βραδυ να εχεις! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στο blogoσπιτάκι μου! Θα χαρώ να συμμετέχεις στον διαγωνισμό!
      Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ και σε σένα!

      Διαγραφή
  26. Σόφη μου έτοιμη και η δικη μου συμμετοχή καλη επιτυχια σε φιλω !!!!!
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2013/12/blog-post_1857.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αρπάζω το banneraki και δηλώνω κι εγώ την συμμετοχή μου http://swanocean.blogspot.gr/2013/12/felt-3d-christmas-tree-for-kids.html
    Καλές γιορτές να έχουμε!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι ευχαριστώ για την συμμετοχή σου! Καλές γιορτές έυχομαι και σε σένα! Φιλιά

      Διαγραφή
  28. Πολύ όμορφο το ιστολόγιό σου καλή μου Σόφη με ξεχωριστές δημιουργίες!Χαίρομαι πολύ που βρέθηκες στο δρόμο μου!Να 'σαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη!Χαρούμενο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, χαίρομαι που πέρασες από το blog μου! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  29. Σοφία ...αυτί είναι η συμμετοχή μου στο χριστουγεννιατικο διαγωνισμό σου ...
    http://nienekenia.blogspot.gr/2013/12/christmas-painting-on-rocks.html
    καλή επιτυχια σε όλους !!!!
    καλο Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάω να παραλάβω την συμμετοχή σου! Καλό Σ/Κ και σε σένα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  30. Σοφη μου περασε να παρεις και την δική μου συμμετοχή... αλλα δεν ξερω αν παιζει ετσι.. ελα να δεις στο μπλοκ μου να μου πείς αν είναι εγκυρη...http://smaragdenia-roula.blogspot.gr/ αν όχι..... το ξαναβλεπω του χρόνου.. χι.χιχ. ειχα πολλά να κανω....και δεν πρόλαβα..φιλακια πολλα και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα! Ίσως θα έπρεπε να το είχα και εγώ διευκρινίσει καλύτερα! Εννοείται ότι οποιοσδήποτε στολισμός τον θεωρώ κατασκευή... Θέλει και εκεί τέχνη να στολίσεις ένα δεντράκι, τον κήπο σου, το μπαλκόνι σου ή ακόμα και μια γιρλάντα έξω από την πόρτα! Φιλάκια και ευχαριστώ για την συμμετοχή σου!

      Διαγραφή
  31. Σοφη αυτη ειναι η αναρτηση μου για τον χριστουγεννιατικο διαγωνισμο σου!!
    http://mathetogamo.blogspot.gr/2013/12/blog-post_9.html

    Καλες γιορτες να εχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να μαστε και μεις !!!http://emmajewellery.blogspot.gr/2013/12/xmas.html ΚΑλή επιτυχια σε όλους και καλές γιορτες να έχουμε!!!Φιλία πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα Σόφη! Μόλις το πήρα είδηση!!!!Πέρνα αν θες να πάρεις και την δική μου συμμετοχή! http://thalassoksila.blogspot.gr/2013/12/blog-post_11.html Καλό Σαβατοκύριακο και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα, Σόφη! Τι όμορφες κατασκευές! Να λάβω κι εγώ μέρος στο διαγωνισμό σου με το πρώτο το γουράκι μου; Φιλιά! http://oneirotexnhmafroditi.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΗΡΘΑ.
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΑ.
    ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.
    http://giasminblogspotcom.blogspot.gr/2013/12/blog-post_15.html
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σόφη μου, νομίζω ότι πρόλαβα παρά τρίχα!
    Να η συμμετοχή μου!
    http://horiseirmo.blogspot.gr/2013/12/crochet-santa.html
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Προλαβαίνω;
    Μια συμμετοχή κι από μένα: http://balomata.blogspot.gr/search/label/%CE%91%CE%A0%CE%9F%20%CE%9A%CE%91%CE%A1%CE%94%CE%99%CE%91%CE%A3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εδώ και η δική μου συμμετοχή: http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html. Καλές δημιουργίες και καλή συνέχεια, σε ότι κι αν κάνεις! Όσο για τις ευχές μου...θα επανέλθω! χαχαχα...έχουμε ακόμα χρόνο, δεν έχουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και έχουμε χρόνο!
      Να είσαι καλά καλή συνέχεια και σε σένα!

      Διαγραφή
  39. Πολύ χαίρομαι!!1Καή εβδομάδα και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σόφη μου να και η δική μου συμμετοχή !
    Πέρνα από το σπιτάκι μου
    http://einaiidea.blogspot.gr/2013/12/snow-globe.html#more

    Α! Απ' ότι βλέπω μάλλον πρόλαβα!!!!!
    Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι φυσικά και πρόλαβες και έχει ήδη πάρει την θέση της στον διαγωνισμό! Φιλιά

      Διαγραφή
  41. Εγώ προλαβαίνω να πάρω μέρος;
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προλαβαίνεις μέχρι και απόψε! Τώρα άμα στείλεις και αύριο το πρωί δεν πειράζει εγώ την κλήρωση με τις δουλειές που έχω υπολογίζω να την κάνω μεσημέρι προς απόγευμα! Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ Σόφη
      http://maria-elena-jewellery.blogspot.gr/2013/12/blog-post_11.html
      Συμμετέχω με αυτή την ανάρτηση και τα στολίδια που έφτιαξα για τα παιδάκια μου Μαρκέλλα και Άγγελο που είναι ανθρωπάκια από κουκουνάρια.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
    3. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!! Ευχαριστώ για την συμμετοχή σου! Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  42. ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ ΠΡΟΛΑΒΑ!!!!!
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
    ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!!!!1
    ΤΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!!
    http://diaheiros.blogspot.gr/2013/12/blog-post_11.html
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Είναι πολύ όμορφες κατασκευές!
      Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

      Διαγραφή