Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Τρίκαλα Κορινθίας

Ένας προορισμός που επισκέφτηκα πρόσφατα ήταν τα Τρίκαλα Κορινθίας, δεν είχα ξαναπάει και οφείλω να πω ότι ήταν πάρα πολύ ωραία και πολύ ασπρισμένα!!!


Εδώ είναι από το Σαλέ στο χιονοδρομικό απολαμβάνοντας έναν καφέ με θέα το Οροπέδιο της Ζηρείας, βέβαια τις πίστες χιονιού δεν καταφέραμε να τις δοκιμάσουμε λόγω αυξημένης χιονόπτωσης!!!

Κατευθυνθήκαμε προς την λίμνη Δόξα η οποία είναι τεχνητή και βρίσκεται στο Φενεό Κορινθίας και φτιάχτηκε έτσι ώστε να ποτίζονται οι καλλιέργειες των κατοίκων. Φυσικά και δεν έχει υλοποιηθεί και παραμένει ένα αναξιοποίητο έργο και λέω φυσικά γιατί δυστυχώς στην Ελλάδα δεν φτιάχνεται τίποτα... Βέβαια δε τα βάζω τόσο και με το κράτος όσο και με τους ίδιους τους κατοίκους αγρότες που μέσα από τον σύλλογο τους δεν κινήθηκαν να το υλοποιήσουν...
Παρόλα αυτά παραμένει ένα τουριστικό μέρος που αξίζει να επισκεφτείτε...


Επίσης στο κέντρο της λίμνης υπάρχει το εκκλησάκι του Αγ. Φανουρίου του οποίου του χρωστάω και μια πίτα...

Μάλλον η επόμενη μου ανάρτηση θα είναι με μια φανουρόπιτα!!!

10 σχόλια:

  1. Γεια σου μαμά Σόφη και από δω!!!!απ' ότι βλέπω σου αρέσουν κι εσένα οι φωτογραφίες!!!και φυσικά δε γίνεται να μη σχολιάσω τη φωτογραφία στο προφίλ σου!!!τα σκυλιά είναι η αδυναμία μου και ειδικά τα λυκόσκυλα!!!έχω δύο!!!καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα ήμουν με σκυλιά γύρω μου... Τον λένε Άρη και παρόλο που έχω ένα μωράκι λέω "ότι είναι ο πρωτότοκος"...
      Είναι και μένα η αδυναμία μου τα σκυλιά, χαίρομαι που βρήκαμε κοινά!!!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα Σόφη και ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου. Τα Τρίκαλα Κορινθίας σκέφτομαι κάποια στιγμή να τα επισκεφτώ.
    Θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλώς σε βρήκα Σόφη,καλώς ήρθες στην μεγάλη παρέα των μπλόγκερ!!!Θα τα λέμε συχνά...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για την υποδοχή σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σέ βρίσκω Σόφι!!Καλώς ήρθες στήν blogoγειτονιά μας!!Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!Τά Τρίκαλα Κορινθίας τά έχω επισκευθή,έχη σπίτι η φίλη μου εκεί!!Υπέροχος χειμερινός προορισμός!Εάν θέλης,σέ περιμένω νά τά λέμε!Καλό Σ/Κ!
    http://decdimisaussi.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... Φυσικά και θα τα λέμε!!! Καλό Σ/Κ και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  7. Μαμά, ταξιδιάρα και ζωόφιλη! Τι άλλες εκπλήξεις μας επιφυλάσσεις;!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά σιγά θα μπω στα κόλπα!!! Πολλά έχει το μυαλό μου αρκεί να βρίσκω τον χρόνο!!!
      Πολλά και διάφορα θα δείτε!!!

      Διαγραφή