Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Πολυλίμνιο

Τώρα που ο καιρός έχει αρχίσει να φτιάχνει θα σας πρότεινα μια εκδρομή στη Μεσσηνία και συγχρόνως να συνδυάσετε να περάσετε και από το Πολυλίμνιο.  Δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό και εγώ τυχαία βρέθηκα εκεί... Αποτελείται από 15 λίμνες με περίεργες ονομασίες όπως Μαυρολίμνα, Καδούλα, Του Ιταλού, Του Πανάγου, Της Σταθούλας κ.α. Είναι περιτριγυρισμένες με πλούσια βλάστηση και αυτό που μου άρεσε ήταν ότι υπήρχαν παντού πολλές πεταλούδες.


Μπορείς να κολυμπήσεις στις λίμνες, αλλά το νερό είναι κρύο. Αν παρατηρήσετε και στην φωτογραφία θα δείτε μία αυτοσχέδια σκάλα για βουτιές!
Η πεζοπορία ανάμεσα στις λίμνες είναι ωραία και ευχαριστιέσαι την φύση σε όλο της το μεγαλείο!!!
Νομίζω ότι είναι ένα απόλυτα χαλαρωτικό μέρος!!!




Υ.Γ.
Είχα πρόβλημα με το blog μου και δεν φαινόντουσαν οι δημοσιεύσεις μου στην Λίστα ανάγνωσης των μελών μου... Ύστερα από ερώτηση που έκανα στο blog Χωρίς ειρμό πήρα την απάντηση μου και το διόρθωσα... Μια απλή μετατροπή είναι και συνιστώ να γίνει από όλους σας γιατί μπορεί να συμβεί στον καθένα και να μην το ξέρετε... Εάν θέλετε αφήστε μου ένα σχόλιο για να καταλάβω ότι οι αναρτήσεις μου φαίνονται στην Λίστα ανάγνωσης σας. Ευχαριστώ!

11 σχόλια:

  1. Το έχω ακουστά το μέρος, αλλά ακόμα δεν έχω καταφέρει να πάω. Στο μέλλον ίσως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία! Η Πελοπόννησος ποτέ δε σε απογοητεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Πέρασε κι από μένα, να πάρεις ένα βραβειάκι!

      Διαγραφή
  3. Φαίνεται υπέροχο μέρος!!! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί ομορφιές κρύβει η Ελλάδα μας!!Πανέμορφη και η Πελοπόννησός μας!!Ευχαριστώ για τις φωτό!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ομορφη ολη η ελλαδα απ'ακρη σ'ακρη!!!!σ'ευχαριστω για την επισκεψη στο μπλογκ μου, θα χαρω να τα λεμε!!!(ειδα στα γρηγορα οτι εχεις ενα σκυλακο τον αρη!και τον δικο μας αρη τον ελεγαν-τον χασαμε περισυ το καλοκαιρι απο γεραματα ευτυχως και οχι απο καποια αρρωστια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δύσκολο όταν τα χάνεις! Αλλά όπως είπες τουλάχιστον ήταν από γεράματα... Θα τα λέμε συχνά! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Είναι μοναδικό μέρος και θα χαρώ να ακούσω σχόλιά σας όταν με το καλό το επισκεφτείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Beautiful photos!!! thank you so much for your visit! I follow you!
    Have a wonderful weekend!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή