Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Κύβοι - Κουδουνίστρες

Επιχείρησα να κάνω 2 κύβους-κουδουνίστρες για 2 πανέμορφα μωράκια!

Αρχικά έπλεξα με το βελονάκι μου 12 τετραγωνάκια! Επέλεξα 2 χρώματα για το καθένα... Τώρα βέβαια θα  μου πείτε δεν ξέρουμε να πλέκουμε!!!Ούτε εγώ ήξερα, έμαθα από το ίντερνετ... Τελείως αυτοδίδακτη... Μπορείτε και εσείς... Τα έχει πολύ αναλυτικά!
 Στη συνέχεια τα ένωσα με βελόνα και κλωστή...
 Και τα έντυσα με ένα ύφασμα...
 Εσωτερικά τα γέμισα με υαλοβάμβακα και με μερικά κουδουνάκια, έτσι ώστε στο κούνημα που θα κάνουν τα μικρά χεράκια να ακούγεται θόρυβος...
Το αποτέλεσμα είναι αυτό.... Το σιέλ-πράσινο για τον γιο μου και το κόκκινο-ροζ για το κοριτσάκι μιας φίλης μου


Και εδώ η απόδειξη ότι ο γιος μου το ευχαριστιέται και δε το αφήνει από τα χεράκια του....

31 σχόλια:

  1. Πανέμορφα τα δυο χεράκια που κρατούν την όμορφη κουδουνίστρα που τους έφτιαξες.
    Φίλησέ τον μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον φίλησα τον γλυκό μου και του είπα ότι είναι από σένα!χιχι
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Σόφη, σκέτη γλύκα οι κύβοι! Και κάνω τόσα τετραγωνάκια για κουβέρτα αλλά αυτό δεν το είχα σκεφτεί! Καλημέρα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε... Υπομονή δεν είχα να κάνω και εγώ κουβέρτα και έτσι μου ήρθε κάτι πιο γρήγορο... Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια! Φαίνεται να το καταχαίρεται ο μικρός! Μπράβο, Σόφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραία η ιδέα σου και τα μικρά παιδάκια παίζουν με καθαρές και χειροποίητες κουδουνίστρες.
    Φιλάκια Σόφη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χερακια γλυκα!!!!πολυ ομορφοι κυβοι, θελω κι εγω να φτιαξω αντιστοιχους για μωρα φιλων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιχείρησε το.... Τα δικά σου τα χέρια πιάνουν και πιο πολύ!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Οι κύβοι εξαιρετικοί και τα τζουμπουρλά χεράκια ΜΑΓΙΚΑ!!!!Μου μύρισε μωρουδίλα και λίγωσα!!!Φιλάκι κτμτρ και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια γλύκα ο μικρούλης μου!! Χαίρομαι που σου άρεσαν... Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία δουλειά και χρήσιμη για τα μικρά μπεμπούνια!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!! Είναι όλο παιχνίδι από δω και ο μικρός μου... Ήταν ότι πεις ο κύβος....

      Διαγραφή
  8. πολύ ωραία ιδέα και συμφωνεί και ο μικρός. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα κι από εδώ Σόφη. Δεν το συζητώ - η κουδουνίστρα σου φοβερή και τα χεράκια που την κρατούν, είναι για ζούληγμα!!!!!! Να τον χαίρεσαι τον γιόκα, καλότυχος να 'ναι. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλεκτοκόριτσο χαίρομαι που πέρασες και από εδώ μια βόλτα!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου τα λόγια! Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Τι πρωτότυπο και τι όμορφο!!!
    Το χεράκι του γυιού σου είναι για ζούληγμα...
    Να τον χαίρεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε που να δεις και κάτι ποδαράκια μικροσκοπικούλια... Όλη την ώρα για φίλημα τα έχω! Χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Um lindo e original brinquedo!
    Para a criança inesquecível, ficará sempre na memória... como num conto de fadas.
    Boa semana!
    ¸.•°♫♫⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλε τι τελεια ιδεα γεια στα χερακια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα..η καλύτερη απόδειξη ότι έκανες μια όμορφη, ωραία και επιτυχημένη δουλειά ο γιος σου.. Ωραίοι οι κύβοι σου και τα χρώματα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δελφινάκι!!! Δεν τον χορταίνω τον μικρό μου...χιχι... Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφες οι κουδουνίστρες σου χρυσοχέρα μου! Όμως η τελευταία φωτο με τα χεράκια για φίλημα (ξέρεις ποια) έκλεψε την παράσταση!!! Να τον χαίρεσαι τον υπέροχο μπεμπούλη σου και καλά κάνεις και είστε αυτοκόλλητοι!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Είναι ένα μουτράκι που κλέβει γενικώς την παράσταση από όλους! χιχι... Χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή