Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Βραβειάκι από τις neraidodimiourgies

Ύστερα από ένα πολύ όμορφο βραβειάκι που μου δόθηκε από τις neraidodimiourgies πράγμα που την ευχαριστώ πολύ, πρέπει και εγώ με την σειρά μου να πω 11 πράγματα για μένα αν και μου είναι δύσκολο! Για να ξεκινήσω... κάτι θα βγει στην πορεία...

1. Έχω έναν αδερφό... και με κορόιδευε όταν του έλεγα δεν ξέρω τι να γράψω και μου είπε μίλα για μένα....πάνω στην πλάκα, αφού δεν ήξερα!Έτσι και εγώ το έκανα...χιχιχι... Ενώ μικρά που ήμασταν δεν είχαμε και τις καλύτερες σχέσεις... Όλο τσακωμούς(με την καλή έννοια)... Τώρα έχουμε γίνει αυτοκόλλητοι...

2. Καταρχήν να σημειώσω ότι είμαι 27 χρονών! Μετά τα 30 μην με ρωτήσετε ηλικία δεν θα την λέω!

3. Είμαι παντρεμένη εδώ και 2 χρόνια η γνωριμία μας βέβαια προϋπάρχει εδώ και 10 χρόνια... Τώρα που το λέω πολλά μου ακούγονται... Δεν το είχα συνειδητοποιήσει... Μου χτύπησε νωρίς ο έρωτας την πόρτα.

4. Έχω ένα πανέμορφο μωράκι 8 μηνών και περνάω τον χρόνο μου μαζί του! Έχουμε γίνει αυτοκόλλητοι...

5. Έχω σπουδάσει Οικονομικά-Λογιστικά αλλά ποτέ δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να ασκήσω το επάγγελμα... Βέβαια τόσο καιρό δούλευα στην επιχείρηση του άντρα μου, μέχρι πρότινος πριν αναλάβω το μεγάλωμα του γιου μου!

6. Έχω έναν υπέροχο σκυλάκο όπως έχετε καταλάβει και από την φωτογραφία, τον λένε Άρη και πάντα τον είχα σαν το πρωτότοκο παιδάκι μου... Τα αγαπώ πολύ τα ζώα και ιδιαίτερα τα σκυλιά!

7. Δεν μαγείρευα ( το είχε μαράζι και η μητέρα μου, που δεν την βοηθούσα), τώρα με λες από τις καλές μαγείρισσες  να είναι καλά το ίντερνετ...

8. Μου αρέσουν πολύ οι κατασκευές και ότι έχει να κάνει με το χειροποίητο... Βέβαια ο μικρούλης μου δε μου δίνει και πολύ χρόνο επομένως να με συγχωρείτε αν αργώ κάτι να αναρτήσω... Προτεραιότητα στο αντράκι μου...

9. Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια απλά και λιτά, καλή παρέα και διάθεση και όλα γίνονται ωραία!

10. Μου αρέσει να μαζεύεται κόσμος στο σπίτι μου, χωρίς πάντα να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος... Βλέπουμε ταινίες, παίζουμε επιτραπέζια και άλλα πολλά χωρίς βέβαια να λείπει και το φαγητό!!!

11. Τελικά τα κατάφερα έφτασα στο 11 και μάλλον θα αναφέρω ότι μου άρεσε επίσης το ότι δημιούργησα το blog αυτό και με έχετε καλωσορίσει τόσο όμορφα. Σας ευχαριστώ!!!

Ουφ τελείωσα καλά δεν με έλουσε και κρύος ιδρώτας... Νομίζω ότι τελικά το διασκέδασα... Έτσι και εγώ θα δώσω το βραβειάκι σε 11 blog για να τα διασκεδάσω και αυτά είναι:

  1. http://diamadaki.blogspot.gr
  2. http://katrinakr.blogspot.gr
  3. http://katitimou.blogspot.gr
  4. http://despina-myworld.blogspot.gr
  5. http://hnmcreations.blogspot.gr
  6. http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr
  7. http://xeirosepixeirimata.blogspot.gr
  8. http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr
  9. http://horisoria.blogspot.gr
  10. http://pegysland.blogspot.gr
  11. http://byagathi.blogspot.gr
Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα να έχουμε! Φιλιά





24 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ Σόφη για το βραβειάκι, τώρα θα έχω το ίδιο εις τριπλούν, καθότι μου το χάρισαν και άλλες δύο μπλογγόφιλες.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ ,φιλεναδούλα μου!Το παίρνω καβάτζα διότι μόλις την Παρασκευή το απάντησα το άλλο!!!!!!(μη φανταστείς,κι εκείνο μέσα στην εβδομάδα ήρθε!!!)Άντε βρε,και στα Oskar με το καλό!!!!
    Φιλάκια κτμτρ!

    Η συνένετυξή σου δείχνει φρέσκο πλάσμα και δροσερό!Να είσαι καλά,μωρό μου, και να χαίρεσαι ΟΛΑ τα αγόρια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Το αξίζεις το βραβειάκι γιατί είσαι ένας άνθρωπος πολύ ανοικτόκαρδος και πάντα με το γλυκό σου τον λόγο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Να χαίρεσαι το βραβείο σου, αλλά και την οικογένειά σου! Χαίρομαι που μέσα από αυτό σε γνώρισα λίγο καλύτερα. Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Όντως καλό είναι να ξέρουμε λίγα πράγματα ο ένας για τον άλλον... Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα!!!! Ευχαριστώ πολύυυυυυυυ!! Ελπίζω να κανω σύντομα ανάρτηση! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένουμε!!! χιχι... Να το χαρείς το βραβειάκι σου... Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Σόφη μου χαίρομαι που έγραψες κάποια πράγματα για σένα , να χαίρεσαι το μωρό σου που είναι το ωραιότερο δώρο της ζωής. Μόνο θετική αύρα μου βγάζεις , με τις όμορφες και απλές απαντήσεις σου .
    Για το βραβειάκι ευχαριστώ πολύ πολύ , το παίρνω και πάω να το βάλω σε θέση περίοπτη!!
    Καλή και γλυκιά εβδομάδα , φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Σόφη. Χάρηκα που το διασκέδασες με το βραβειάκι. έχουμε κοινά τα 1, 9 και 10. Να προσέχεις και να χαίρεσαι τους άντρες της ζωή σου!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι από τα πράγματα που κάνουν την διαφορά...χιχι... Φιλιά και ευχαριστώ για το βραβειάκι!

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ Σόφη μου για το βραβειάκι. Μα τι είναι αυτό το πράγμα με τα αδέρφια........κι εμέις μικρά είμασταν σε 2 διαφορετικούς κόσμους και τώρα πια καταλάβαμε την ανάγκη ο ένας του άλλου. Να ΄σαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς... Να το χαίρεσαι το βραβειάκι... Φιλιά πολλά Κατερινάκι!

      Διαγραφή
  8. σε ευχαριστω πολυ πολυ φιλεναδα , σε ευχαριστω ακόμη που μεσα απο τις απαντησεις σου σε γνωρισα καλλιτερα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Σόφη για το βραβειάκι, το παραλαμβάνω με χαρά! Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον τις "αποκαλύψεις" που μας έκανες για τον εαυτό σου και απ' ό,τι βλέπω έχουμε αρκετά κοινά...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που έχουμε κοινά! Να το χαρείς το βραβειάκι σου! Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου!!!!συγνώμη που σου απαντώ σήμερα αλλά χτες δεν πρόλαβα!!!να σαι καλά και χαίρομαι που σε γνωρίζω καλύτερα έχουμε πολλά κοινά!!!!πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το χαίρεσαι το βραβειάκι σου!!!!
      Χαίρομαι που έχουμε κοινά! χιχι
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Κοριτσακι μου σε ευχαριστω για το βραβειο!!!!Να χαιρεσαι το μωρακι σου και να εισαι παντα καλα!!!!!Με την πρωτη ευκαιρια θα κανω την αναρτηση!!!!Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ για τα πολύ γλυκά λόγια σου!!! Θα περιμένουμε να μάθουμε και για σένα λίγα πράγματα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λογικό το βραβειάκι έχεις τόσο γλυκούλι μπλογκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και εσύ με γλύκανες με τα όμορφα σου λόγια!!! :)))

      Διαγραφή